Thursday 2 February 2012

Makan @ Ipoh.

Haritu pergi makan sedap


Konon-konon taknak minum air sejuk aritu pastu gi gatal order air panas.
Dalam menu cawan macam besar badak. tapi rupanya


Tak best langsung. asal aku order memang la trouble gile. sedih betul.
Tu kopi arabica. it's tasted better la after aku mix dengan honey.


Mati terus selera makan aku, tapi sekurang-kurangnya udon tu habis la kene makan compare to him yang selalu makan tak habis dan meletakkan beban ke atas orang lain.
haish.

Huhu, masa tu dah lewat. lepas makan je terus balik. 
Kitorang balik kete lain-lain sebab aku datang dengan abang aku.

Aku rase Malaysia ni makin ramai dengan orang cina. kadang aku pegi JJ tu penuh dengan orang cina nk tengok Melayu pon susah. rase sakit jiwa lak. seblom aku pegi BTN aritu aku takde la racist camni.
  ahh sorry.

No comments:

Post a Comment