Thursday 9 February 2012

Balik.

Aku tengah tunggu taxi Pakcik Umar, kejap tadi aku ade call dia.

"Pacccik, tolong ambil sy kat maktab pergi ktm UKM pukul 3?"
"Pukul 3 ade orang heh,"
"3.30?"
"Ade orang, huhu"
"Kol 4?"
"Huhu orang adee,"

Huk aloh runsing sekejap sebab aku tak banyak no talipong cab. pastu tengah nak mandi, Pakcik Umar call balik cakap, pukul 4 free. yuhu.

"Oh terima kasih, "
"Ok, ni Ifa ke," Memang 360 darjah suara Ifa jauh lebih ayu.
"Tak, ini budak botol air, "

-_-, senang nak bagi trademark pakcik taxi yang banyak kenal orang. salah seorangnya, pelanggan dia yang pernah meninggalkan botoi air.

Ni aku balik kampung sebab akhirnya retainer yang aku pakai kat gigi tu hilang. tamat jugak jangka hayat dia lepas banyak kali gila hilang. tapi kali ni hilang bebetoi. jadi, i'm gonna spend my money for this tiny little thing.   ape-ape yang korang cakap pasal retainer aku dah noted semua. lepasni pasti takkan hilang lagi.

I miss you, firdaus.

No comments:

Post a Comment